Hospitality en veiligheidsbewustzijn met elkaar verbinden en verbeteren is noodzaak, als het gaat om het vergroten van een klantvriendelijk verblijf in een vertrouwde veilige omgeving.
Doordat klanten en bezoekers agressief assertiever worden is het van belang dat organisaties aandacht hebben voor situaties waarin medewerkers te maken krijgen met afwijkend gedrag, agressie
Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.
Winkels krijgen te maken met winkeldiefstal, provocerend gedrag, boosheid, agressie en geweld om uiteenlopende redenen. Hoe ga je hier mee om?
Wilt u uw medewerkers fysiek en mentaal weerbaarder maken tijdens de uitoefening van hun beroep? Dan is deze training iets voor u.
Door radicalisering vroegtijdig te herkennen, kun je voorkomen dat het ontaardt in extremisme. De oorzaak van radicalisering ligt in dieperliggende psychologische oorzaken.
Het is belangrijk om te weten hoe je het beste kunt reageren als iemand begint in het wilde weg om zich heen te schieten. Het heeft
Medewerkers in specifieke functies hebben een verhoogde kans om met bedreigende telefoontjes geconfronteerd te worden.
Als organisatie wil je weten: wat doet de persoon of dat object op die bepaalde locatie op dat moment en waarom? Klopt het algehele plaatje?
Hoe veilig is uw bedrijf nu eigenlijk? Hoe veilig zijn uw medewerkers en kunnen zij gevaarlijke situaties herkennen en daarop anticiperen?
Een K9 unit is een speciaal opgeleide groep honden die wordt ingezet bij speur- en reddingsoperaties. Wilt u een speciale hond gebruiken voor dit soort operaties?
Nu we op veilige afstand van elkaar moeten leven en werken, bieden we u graag, voor direct en straks, leermogelijkheden aan op het gebied van ‘Voorkomen