Hospitality en veiligheidsbewustzijn met elkaar verbinden en verbeteren is noodzaak, als het gaat om het vergroten van een klantvriendelijk verblijf in een vertrouwde veilige omgeving.
Doordat klanten en bezoekers agressief assertiever worden is het van belang dat organisaties aandacht hebben voor situaties waarin medewerkers te maken krijgen met afwijkend gedrag, agressie
Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.
Winkels krijgen te maken met winkeldiefstal, provocerend gedrag, boosheid, agressie en geweld om uiteenlopende redenen. Hoe ga je hier mee om?
Wilt u uw medewerkers fysiek en mentaal weerbaarder maken tijdens de uitoefening van hun beroep? Dan is deze training iets voor u.
Door radicalisering vroegtijdig te herkennen, kun je voorkomen dat het ontaardt in extremisme. De oorzaak van radicalisering ligt in dieperliggende psychologische oorzaken.
Het is belangrijk om te weten hoe je het beste kunt reageren als iemand begint in het wilde weg om zich heen te schieten. Het heeft